Opgelost: Storing ontvangstbevestiging meldingen

Gepubliceerd 24 november 2022

13-12-2022 14:30 - De storing is opgelost.

8-12-2022 15:41 - Het kost meer tijd dan u van ons gewend bent om de definitieve oplossing beschikbaar te stellen. Melders kunnen in de tussentijd controleren of een ingediende melding goed is verstuurd naar het bevoegd gezag, door nogmaals in te loggen in de AIM.
Bevoegd gezagen kunnen nieuwe meldingen controleren en ophalen, door in te loggen in de AIM-Admin. Excuses voor het ongemak.

6-12-2022 13:56 - Helaas is de storing nog steeds niet verholpen. Wij blijven u op de hoogte houden via deze storingspagina.

1-12-2022 09:50 - De oorzaak van het probleem is inmiddels gevonden. Onze externe leverancier is nu bezig met het oplossen van de storing.

28-11-2022 10:00 - Helaas is de storing nog steeds niet verholpen. Onze externe leverancier is ermee bezig. Wij blijven u op de hoogte houden via deze storingspagina.

22-11-2022 10:00 - Sinds dinsdag 22 november 2022 hebben wij te maken met een storing binnen de AIM. Zowel bedrijven als bevoegd gezagen ontvangen geen ontvangstbevestiging van een ingediende melding. Het gaat hierbij dus alleen om de ontvangstbevestiging. De ingediende meldingen komen wel binnen bij de bevoegd gezagen. Onze externe leverancier is hard op zoek naar een oplossing.

Wij houden u via deze storingspagina op de hoogte over eventuele updates.