Archief
Momenteel is er een storing rondom het inloggen in Omgevingsloket Online. Inloggen met eHerkenning geeft een foutmelding. We zijn hard bezig met het vinden van een oplossing.
Opgelost: storing berichtenverkeer
Opgelost: sinds 24 augustus zijn er problemen bij het onderdeel 'Locatie' tijdens het aanvragen van een vergunning in het Omgevingsloket Online.
Opgelost: De storing is opgelost. U kunt weer inloggen met DigiD.
10 juni 10.30: De storing bij het ophalen van gegevens voor het onderdeel Locatie, foutmelding '504-gateway time-out', is opgelost. Mocht u toch nog tegen problemen aanlopen, neem dan contact op met de helpdesk.
9 juni 15.00: Momenteel zijn een aantal foutmeldingen opgelost. Het is weer mogelijk om uw locatie op te halen als u inlogt via eHerkenning. Via DigiD geeft dit nog steeds de foutmelding '504-gateway time-out'. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.
9 juni 9.30: Op dit moment is er opnieuw een storing in het Omgevingsloket. U kunt bijvoorbeeld een foutmelding krijgen bij het invullen van de locatie. U krijgt dan '504-gateway time-out'. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.
De storing in Omgevingsloket online (OLO) is opgelost.
Afgelopen dagen zijn er problemen ervaren bij het onderdeel 'Locatie' tijdens het aanvragen van een vergunning in het Omgevingsloket Online. Het systeem blijft hangen bij het ophalen van uw locatie. Dit is een storing zonder duidelijke oorzaak, we zijn op zoek naar een geschikte oplossing.
De storing waarbij bevoegd gezagen meerdere malen hetzelfde XML bericht ontvangen is opgelost.
De storing bij opgeven van de locatie in een nieuwe aanvraag is opgelost.
Momenteel doet zich een storing voor op het Omgevingsloket Online waarbij er geen locatie opgegeven kan worden bij nieuwe aanvragen door particulieren.