Het lukt niet om in te loggen met eHerkenning, wat moet ik doen?

Wanneer het niet lukt om in te loggen met eHerkenning, kan dit meerdere oorzaken hebben:

  • U selecteert de verkeerde inlogpagina
  • Er is een storing bij het Omgevingsloket
  • Er is een storing bij uw eHerkenningsleverancier

U selecteert de verkeerde inlogpagina

Om in te loggen met eHerkenning moet u op de zakelijke omgeving van het Omgevingsloket op het eHerkenningslogo rechtsboven op de pagina klikken. Klikt u op de onderstreepte tekst daaronder, dan komt u terecht op de inlogpagina voor buitenlandse bedrijven.

Er is een storing bij het Omgevingsloket of bij uw eHerkenningsleverancier

Het is ook mogelijk dat inloggen met eHerkenning tijdelijk niet beschikbaar is door een storing bij het Omgevingsloket of uw eHerkenningsleverancier.

Heeft u op het eHerkenningslogo gedrukt en komt u niet op de achterliggende inlogpagina? Dan is er misschien sprake van een storing bij het Omgevingsloket. U kunt het in dit geval op een later moment nog een keer proberen, of kijken of het inloggen wel lukt in Internet Explorer.

Bent u wel op de inlogpagina terecht gekomen, maar lukt het niet om in te loggen?  Dan is er misschien sprake van een storing bij uw eHerkenningsleverancier. U kunt het in dit geval op een later moment nog een keer proberen of contact opnemen met uw eHerkenningsleverancier.