Hoe komt het dat mijn meldingenoverzicht niet compleet is?

Vraag

Hoe komt het dat mijn meldingenoverzicht niet compleet is?

Antwoord

Wanneer u niet al uw meldingen ziet in uw overzicht kan dit twee mogelijke oorzaken hebben:

  • de standaardinstelling voor de status
  • eerder gebruikte filters staan nog aan

Standaardinstelling voor de status

In de AIM-Admin omgeving staat in het meldingenoverzicht automatisch het filter voor de status van de melding op 'Toon nieuwe meldingen'. Dit betekent dat u in uw overzicht alleen de meldingen ziet die nog niet opgehaald zijn. Als u alle meldingen in uw overzicht wilt zien of een andere selectie wilt maken, kunt u bij het menu 'Toon nieuwe meldingen' door op het pijltje te klikken een andere status selecteren waarop u wilt filteren. U kunt bijvoorbeeld de filter "Alles" selecteren wanneer u een totaaloverzicht wilt van uw meldingen.

Gebruikte filters staan nog aan

Heeft u tijdens een eerder bezoek aan AIM-Admin op bepaalde resultaten gefilterd? Dan onthoudt de omgeving uw instellingen als u later opnieuw inlogt. U kunt alle filters wissen door op 'Filters weghalen' te klikken (zie onderstaande afbeelding).

Printscreen filters weghalen AIM

Let op

Er is ook een optie 'Herstel scherm'. Wanneer u deze optie selecteert worden al uw instellingen hersteld. Als u een aangepaste selectie van kolommen heeft gemaakt voor uw overzicht, raakt u ook deze instellingen kwijt.