Hoe komt het dat mijn meldingenoverzicht niet compleet is?
Vraag
Hoe komt het dat mijn meldingenoverzicht niet compleet is?
Antwoord
Wanneer u niet al uw meldingen ziet in uw overzicht kan dit twee mogelijke oorzaken hebben:
- de standaardinstelling voor de status
- eerder gebruikte filters staan nog aan
Standaardinstelling voor de status
In de AIM-Admin omgeving staat in het meldingenoverzicht automatisch het filter voor de status van de melding op 'Toon nieuwe meldingen'. Dit betekent dat u in uw overzicht alleen de meldingen ziet die nog niet opgehaald zijn. Als u alle meldingen in uw overzicht wilt zien of een andere selectie wilt maken, kunt u bij het menu 'Toon nieuwe meldingen' door op het pijltje te klikken een andere status selecteren waarop u wilt filteren. U kunt bijvoorbeeld de filter "Alles" selecteren wanneer u een totaaloverzicht wilt van uw meldingen.
Gebruikte filters staan nog aan
Heeft u tijdens een eerder bezoek aan AIM-Admin op bepaalde resultaten gefilterd? Dan onthoudt de omgeving uw instellingen als u later opnieuw inlogt. U kunt alle filters wissen door op 'Filters weghalen' te klikken (zie onderstaande afbeelding).
Let op
Er is ook een optie 'Herstel scherm'. Wanneer u deze optie selecteert worden al uw instellingen hersteld. Als u een aangepaste selectie van kolommen heeft gemaakt voor uw overzicht, raakt u ook deze instellingen kwijt.