AIM beheer door het bevoegd gezag

AIM Admin (beheermodule)

Met de AIM Admin kan de behandelende organisatie als het ware 'achter de schermen' van de AIM kijken. Deze beheermodule biedt (onder andere) de volgende mogelijkheden:

  • het achterhalen van de status van een melding in de AIM
  • het ophalen van de bestanden van een melding
  • het wijzigen van de contactpersoon, het e-mailadres en/of adresgegevens van de organisatie
  • het aanmaken van nieuwe gebruikers voor de organisatie

Wachtwoord vergeten?

Voor het gebruik van de AIM Admin is eHerkenning nodig. Als de organisatie de inloggegevens vergeten is, moeten zij hiervoor contact opnemen met hun eHerkenningsleverancier.

Nog niet aangesloten?

De meeste gemeenten, provincies, ministeries en waterbeheerders zijn inmiddels aangesloten op de Activiteitenbesluit Internet Module en bieden op hun eigen website toegang tot de AIM. Bevoegde autoriteiten of behandeldiensten die nog niet zijn aangesloten en zich willen aanmelden, kunnen dit doen via het contactformulier.

Vragen en antwoorden

Zie ook de vragen en antwoorden over AIM Admin (beheermodule).


Uw onderwerpen

Aan de slag met de nieuwe Omgevingswet